BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

:: My Life On Saturday ::

Bagun tido...
Solat...
Bersiap sedia nak study..
Sebelum tu..
Kena On line dulu utk segarkan mata...hihiih ;p!
(1) visit Facebook.. ;) Tengok activity orang..Buat status, then EXIT!!


(2) Twitter ;p ~~mula menganalisa status org ;)



(3) Utusan Malaysia Online..Kene Bace berita terkini..sbb jrang tgok berita kt tv..
so, tak la aku macam duduk kat zaman batu ;)



(4) Sebab tak pandai omputeh..So, cube menjinakkan diri bace NST..
hope ley improve BI.. ^_^
(kadang-kadang je nie..kalau rajinn!! ngee )



(5) I Luv Islam..Cube cedook ilmu sket-sket..
Saya budak baru belajar..huhu..Banyak kekuranngan..
(Moga ianya Istiqamah..!!! ;))

Macam mane ngan kamu my Entourage?
Lets share our precious life ;))
*sealed wif love*

Posted by Picasa

4 kumenn ;):

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

mantop weyh ko!!! bace paper tlg update kat aku eh... mls btul aku nak bace paper hatta tgk berite...

SeGeh is Ngekz said...

hahaha..mantop bnde..aq bace headline je..ngee...wakakkaa...xdelah, bace yg menarik je..hoho ;p

Anonymous said...

Assalamualaikum,,,,dis is my first comment dropped in ur blog...hihi di mulakan dgn salam. sllu2 la update blog yer...*_^ nnti klo ade mase, sye bce...muuuuuahhhhhhh...bai!

SeGeh is Ngekz said...

waalaikumussalam anonymous manis..thanx ziarah..!! ^_^ ~~terharuu..okengg, saya budak baru belajar..nti sye update entry menarik..okeng..mmwaahh..tata ;p