BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

i'm Uw

I'm UW (underweight) okey. Saya trime kenyataan tersebot walau ada secebis duka di hati. phewww... hahaha. Semalam ade 2 orang cakap saye da nampak berisi. Biar Betikkk?? OMG!! Ilusi ato Fantasi neh.. Eh, silap!! Reality ato Fantasy neh. Hehe. "Maybe pakaian yang dipakai menjadikan si Segeh nampak berisi", kata si Segeh dalam hati yang sudah di lambung ombak. Haha.. Hepi doww. Sekali sekala dengar orang cakap begitu. Selalunye orang akan cakap cmni ::

KURUSS!!!

MACAM CICAK KUBIN!!!

LEMPENG..!!!

TAKDE S****!!

Fuhh..!! Sakit telinga den. Takpe2, nanti saye gemuk cakap kemetot plaks. Aduyaii..!!

Hari nie plak (dalam beberapa jam yang lalu), ade 2 orang tengok saye semacam je. Pandang banyak kali sebab tak percaye si Kurus ade kat depan mata.
Tiba-tiba ::::

" Eh, nape muka si Segeh nampak bulat??"..kata penganalisa 1

"Haa..kan!! Semalam aku da cakap die nampak bulatt"..penganalisa ke-2

"Tu la. Aku pun tengok dia lain semacam je".. penganalisa ke-3

"Alaa.. memang pon. Tapi berat cam Chiput je lepas timbang semalam".. penganalisa ke-4

" Ko makan apa jugak ni sampai bulatt cam tu sekali"..penganalisa 1

" Makan 2 kali sehari je. Dulu selalu makan sekali sehari"..jawab Segeh malu-malu kuceng.. ;)


Ohooo.. Ini reality. Not fantasy anymore. I'm Hepiiii ;)
Teheee.. Woott~~!!
*Love*


Maceh penganalisa saye. Cayam kamu. Hahaha.. ;)


7 kumenn ;):

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

hahaha~ ilek la ila... blum kawen lg... takyah dok sebuk2 bile org ngate tu... biasanya org yg ngate2 ni die jeles... hehehe~ =p bersyukur dgn ape yg ade.. =D

SeGeh is Ngekz said...

huahahaha..takpe2..lagi ok dr OW..muahehhe..i loikee my current BS & W~~!! BUT, still need 1 kg lagi..fight 4 that.. tehee.. ;)

husna nana said...

ye ke dah berisi???
sama je cam tiap2 hari..
huahuahua...

SeGeh is Ngekz said...

haaha..ye cik husna_nana..dah kamu tiap-tiap ari tengok saye.. mna la nmpak..hahaha..4 org ye "Examiner" saye..muahehhe..Ni la akibatnye kamu selalu ajk sye makan..!! hikhik~~ ;p

husna nana said...

huahuahua..tak pe ila..
aim kite b4 abis final sem
adalah mencapai berat badan
ideal..hik hik..mampukah???

zac zirwan said...

selalunye gurl nk kurus..ko plak tbalek..huu

SeGeh is Ngekz said...

husna_nana: baeklah.~sambil mkn butterscotch sbb wat clinical case..huu

zac: sbb segeh kuwuss..!! haha.. ;p